Paintball i Fredags!

Juste, jag har ju helt glömt bort att berätta om hur det gick när jag spelade paintball i Fredags! Som ni kanske märkt överlevde jag men jag har fått några snygga märken utav träffarna jag fick. När vi spelade paintball förra terminen spelade vi på skogsbanan i Ramsta men den här gången spelade vi på painballbanan i Kåbo. Där fick man spela på konstgräs och man fick skydda sig bakom stora uppblåstbara skydd vilket jag tyckte var mycket bättre när det var så dåligt väder ute. När vi kom till banan delades vi tjejer in i tre lag så vi kunde ha en liten turnering. De flesta av tjejerna var väldigt försiktiga men vårat lag kämpade på och förblev obesegrade. Jag måste erkänna att det är riktigt roligt att spela paintball trots smärtan när man blir träffad. Ni som inte testat det måste göra det nångång!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback