Salong S

Finns det någon härligare känsla än att komma direkt ifrån frisören? Jag tror inte det. Håret känns friskt och luktar så himla gott. Jag önskar att man kunde få den där härliga frisörskänslan hemma också. Idag bestämde jag mig för att bara göra massor av ljusa slingor i en kallare blond nyans och klippa bort de slitna topparna hos frisören. Trots det känns det som en stor förändring. Jag gillade produkterna som min frisör Sara använde i mitt hår. Så jag köpte ett nytt värmeskydd och färginpackning. När man har färgat hår har håret stort behov av vård för att kunna bibehålla ett vackert och intensivt färgresultat. Med färginpackningen Nutri Color Cream kan man snabbt fräscha upp hårfärgen hemma. Om jag inte minns fel kostade värmeskyddet från REF 159 och färginpackning 139 kronor.


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback