Tillbaka i Uppsala igen

Nu har jag kommit hem ifrån Skinnskatteberg. Jag har haft två super härliga dagar hemma hos mormor och morfar. När vi kom fram igår åt vi middag tillsammans sedan somnade jag gott efter ett långt varmt bad. I morse gick vi upp tidigt för att åka och hälsa på min gammelmormor Sigrid. Det var jätte trevligt att träffa henne igen och hon var som vanligt på strålande humör. Hon bjöd oss på fika och sedan antog jag utmaningen att försöka lära henne att använda sin nyinköpta mobiltelefon. Att lära sin 92åriga gammelmormor det var ingen lätt match kan jag säga. Efter vi varit hemma hos Sigrid åkte vi tillbaka hem till mormor och morfar igen för att njuta utav det fina vädret. Det var synd att det inte var sommar så man kunde gå till sjön och bada. Medans jag, mamma och mormor låg i varsin solstol kämpade pappa och morfar med att få ner båten till sjön. Mot eftermiddagen kom resten av släkten över på middag. Det var roligt att vi hann träffa alla innan vi åkte hem. Hoppas att ni haft en trevlig helg!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback