Tisdag

Eftersom jag inte kunde somna igårkväll var jag alldelles för trött för att gå upp när klockan ringde imorse. Så jag bestämde mig för att ta moppen hela vägen till skolan istället så jag kunde sova vidare. Det är något som jag ångrar eftersom det ledde till att jag försov mig rejält. Trots att jag ställt klockan och mamma ringde antal gånger för att försöka väcka mig vaknade jag inte. Som tur var hann jag precis till skolan för att kunna göra det nationella provet i matematik efter att jag kört som en dåre på moppen hela vägen till skolan. Efter att ni hört om min morgon kan ni säkert själva lista ut hur provet gick. Enligt mig gick provet sämre än vad jag förväntat mig. Det känns väldigt tråkigt men det är ingenting att deppa över. Nu behöver jag inte räkna mer matematik i mitt liv. Ha det bra!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback