Söndag

Det har blivit ganska dålig uppdatering här i bloggen eftersom min dator som jag använder är trasig för tillfället. Men eftersom jag är så snäll sitter jag nu vid min gamla dator för att hålla er uppdaterade. I helgen har jag haft fullt upp med att umgås med vänner och jobbat. I Fredags var jag på bion The Lincoln Lawyer med Matthew McConaughey tillsammans med Josefin. Det är en film som jag verkligen rekommenderar! Idag avslutade jag helgen med en shoppingrunda med mamma och träning. Vi tog en sväng förbi Siba för att jag äntligen skulle få köpa min systemkamera. Det blev Nikon D3100 som jag hade tittat ut tidigare med en utbildningsbok som har varit väldigt lärorik. Man fick även med en digital fottoram på köpet. Nu kommer det bli mycket roligare att fotta och det kommer självklart bjudas på fler bilder här i bloggen. Längtar tills jag kan ta massvis av bilder på semestern i sommar. Det ända som känns tråkigt är att systemkameran kostade mer än utlandsresan till Grekland men den kommer jag ha väl användning för i sommar och framöver vid flera tillfällen. Hoppas att alla ni läsare haft en trevlig helg!





Två test bilder jag hann ta i trädgården idag.


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback