Tisdag

Vilken storm ute! Idag trodde jag att jag skulle blåsa av vägen när jag körde moppen på vägen hem. Som tur var kom jag i alla fall hem levande. Idag hade jag mina sista lektioner i Svenska och Engelska någonsin. Ni kan säkert själva förstå hur skönt det kändes. Något som fick mig på ännu bättre humör var att jag fick reda på att jag nått mitt mål som var att få VG i Engelska den här terminen. Efter vi fått slutat åkte jag till stan tillsammans med Josefin för att titta efter en födelsedagspresent till henne eftersom hon fyller år på Lördag. Jag hittade en fin present till henne och även en klänning ifrån Lindex som jag hittade på rean. Den var tyvärr en aning lång men den går lätt att sy upp. Jag gillade det virkade detaljerna och den kan bli jätte söt med ett snyggt skärp i midjan. Perfekt för att använda när man ska till stranden eller något annat tillfälle. Ni kommer säkert få se en bättre bild framöver.


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback