Fredagen

Igår var det födelsedagsfirande hemma hos Josefin som fyller 18 år idag. Vi var först ett gäng tjejer som grillade till middag innan dem andra gästerna kom. Det blev en jätte rolig kväll med trevligt folk. Tyvärr var jag tvungen att jobba tidigt idag men min bror och hans kompis var snälla och hämtade mig ifrån festen igår så jag fick några fler timmars sömn i natt än om jag skulle tagit bussen. Eftersom jag alltid håller vad jag lovar kommer nu den stora bild bomen från igår som jag lovade tidigare idag innan jag åkte till jobbet. Tyvärr togs det inte så speciellt många bilder senare på kvällen men det blev en hel del bilden ändå som ni kanske ser. Tack alla för en lyckad kväll ♥   






































Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback