Vilken dag!

Jag hade helt rätt i morse när jag trodde att det skulle bli en lång dag. Efter vi varit ute och vandrat nästan två mil ute i skogen åkte jag direkt till studenternas där jag skulle göra reklam för John Bauergymnasiet genom att erbjuda massage tillsammans med en annan tjej som heter Elin. Jag och Elin hade fullt upp hela eftermiddagen med att massera folk både före och efter blodomloppet. Hela min kropp värker efter att jag stått och masserat konstant i nästan fyra timmar. Nu ska jag äntligen lägga mig i min kära säng som jag längtat efter hela dagen. God natt alla!





Jag blev så glad i morse när jag såg att min lärare Johanna hade med sig sin söta hund Charlie som skulle vara med oss hela dagen. Han tyckte att det var jätte roligt att vandra i skogen till skillnad från oss andra. Han var så mysig!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback