God morgon!

Idag ska jag packa väskan och flytta hem till farmor och farfar där jag ska bo de kommande åtta veckorna eftersom jag kommer ha praktik i Märsta. Jag ska praktisera i en klass på Orionskolan där eleverna går i sexårsverksamheten. Det ska bli skönt att komma bort ifrån den vanliga vardagen ett tag och ha gott om tid för att ta hand om mig själv och umgås med släkten. Framöver är det även planerat att jag ska börja jobba på mitt nya jobb på Arlanda varannnan helg. Men självklart kommer jag åka hem på helgerna för att umgås med vännerna och träffa familjen. Jag ser redan fram emot nästa helg då jag ska åka till Stockholm tillsammans med alla tjejerna för att äta middag och sedan utgång för at fira Natashas födelsedag. Det är alltså så mitt liv kommer se ut framöver. Ha det så bra!




Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback