Garderobsrensning

Imorse bestämde jag mig för att städa min garderob som såg ut som ett bombnedslag och det slutade med att jag fyllt en hel svart sopsäck med kläder som jag inte använder längre. Jag blev förvånad eftersom det inte var speiciellt länge sedan jag rensade garderoben senast. Jag hade hoppats på att bli påmind om att jag redan har tillräckligt med kläder men tyvärr blev känslan tvärt om efter att tittat igenom hela garderoben. Men nu är den i alla fall fin igen och jag har plats för nya kläder. Imorgon funderar jag och Josefin på att åka till olika centrum och shoppa. Kanske jag hittar något fint då. Jag måste i alla fall titta efter en ny kappa, skor och en halsduk eftersom det börjar bli så himla kallt ute. Tyvärr brukar man aldrig hitta det man letar efter men jag håller tummarna i alla fall. Ha det så bra!


Kommentarer
Postat av: Alva Asp - Skönhet & Makeup

Skönt med garderobsrensning! Tänka sig att man alltid samlar på så mycket kläder man inte använder där =)

2011-10-08 @ 12:41:17
URL: http://alvaasp.se
Postat av: Sandra :)

Å vad fin den där vita koftan ser ut att vara. Kan du inte fota plaggen och sälja dom här i bloggen? :D



Hoppas allt funkar bra på nickis. Kram!

2011-10-09 @ 11:08:34
Postat av: Anonym

jag är frivillig att ta lite kläder mohahaha

2011-10-09 @ 13:05:33
URL: http://peerla.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback