Stadium Outlet

Vilken dag! Medans klasskamraterna hade en skön sovmorgon i morse klev jag upp vanlig tid för att träna och gå på en dubbel lektion på Larson Körkort innan skolan började. Idag fick vi sluta direkt efter vi var klara med provet i Naturvetenskap. Jag blev klar efter redan en halvtimme eftersom jag pluggat ordentligt. Igår var jag på halkkörning i Västerås. Det var faktiskt inte lika läskigt som jag trodde att det skulle vara. Det känns skönt att vara klar med det momentet och vara ett steg närmare körkortet. Efter halkkörningen åkte jag och mamma till en Stadium Outlet som fanns i närheten. Jag hittade två linnen och en träningsoverall ifrån Röhnisch och en T-shirt ifrån Nike. Jag behövde bara betala 960 kronor för allt medans orginal priset skulle varit 1800 kronor.




Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback