Torsdag

Idag hade jag min enda heldag i skolan på hela veckan som bestod av religion och historia innan vi slutade. Efter skolan åkte jag som vanligt till Actic för att träna. När jag kom dit önskade jag att jag packat ner min bikini så jag kunde simmat istället för att gymma. Det skulle varit skönt för kroppen efter flera veckors intensiv träning. Nu har jag kommit hem igen och har precis ätit middag med familjen. Ikväll tänkte jag bara ha en mysig kväll framför tvn och självklart läsa lite i körkortsboken. Vi får se om jag hinner uppdatera något mer innan jag åker till Norge imorgon. Annars önskar jag er alla en jätte trevlig helg! Här är en av bilderna som jag fick från abc gruppen idag.



No matter how hard things may seem, there is always somthing good coming around the corner.


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback