God morgon!

Idag vaknade jag tidigt så jag ska kunna sova mer på dagen innan jag börjar jobba inatt. Jag skulle egenligen varit ledig en dag till men jag var tvungen att jobba extra. Så nu har jag sex hela nätter framför mig på Sodexo. Men det ska nog gå bra. Igår var jag till gymmet med mamma där vi tränade både kondition och styrka. Trots att jag inte varit där på länge har jag inte saknat det speciellt mycket eftersom jag sprungit och promenerat ute i det sköna vädret istället den senaste tiden. Efter att vi tränat klart åkte vi till Intersport för att köpa nya träningskläder och skor. Där köpte jag ett par sköna skor från Reebok som jag ska ha på jobbet. Innan vi åkte hem svängde vi förbi Media Markt där jag hittade ett nytt färgsprakande mobilskal. Hoppas att ni mår bra!
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback